joi, 21 octombrie 2010

De-as fi...

De-as fi asa cum tu ma stii
Nu ar mai trebui sa ma ascund de tine
Si-as fi un strop din roua diminetii
Iar eu hrani-ti-voi rosele- argintii...

Am incercat sa fiu asa cum toti ma stiu
Dar ma loveam mereu de indignare dura
Si pururi ma feream de crustele amare
Plângeam ... oftam ... sorbeam din amintire...

In ultim ceas tipam cu mult amar in glas
Tresar si-acum când mi-amintesc de tot
Traiesc orfan de mine si pier cu orice pas...
Revin mereu la prima amintire...

De-as fi asa cum tu ai vrea sa fiu
Prea mult noroc si prea multa lumina ... as avea...
Sunt asa cum sunt... pustiu...
Si- mi amintesc si-acum de ...tine.

Am incercat sa-nnod al vietii fir...
Si m-am lovit de cei ce ma iubeau.
Si-am inceput un nou joc...
Cu mine... cu tine... cu viata si cu soarta...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu