joi, 6 ianuarie 2011

Pluguşorul unui an de criză

Aho, aho, români săraci
Lângă brad v-apropiaţi.
Astăzi anul se încheie,
Poarta-i alta, una-i cheie.

Fost-a anul ăsta chel.
Fost-au crize fel de fel,
Ne-am ales cu sărăcie
Nu ştiu la anul ce-o să fie,
Dar de va fi tot mai rău
Să m-audă Dumnezeu,
Eu din ţară tot m-oi duce
Unde lapte dulce curge...

Iar acum să nu-ngheţaţi,
Din vioară să-mi cântaţi
Despre lumile mai bune
Ordonanţe-n plen să sune.

Fost-au anul ăsta legi
Ce-ţi dau dorul să tot pleci.
Au luat sporurile toate
Săracul cu săracu-i frate...
Şi s-au dus toate-n salarii.
Nu la mine... doar la neamuri...
Nu-ale mele... ale lor...
Eu la duca... am un spor...

Iar acum ca să vă cred
Daţi-mi un decret concret
Să vă dau taxă pe vorbă ...
Legi şi norme sună-n tobă.

Au tăiat cât au putut,
Iar la anul tot mai mult...
I-au ştirbit pe-ai noştri buni,
Pe-ai gliei strămoşeşti stăpâni
Şi strâng sărmanii orice ban,
Din calendar mai taie-un an,
Mai că nici nu le vine
Să trăiască până mâine...

Iar acum când legi tot curg,
Viitoru-i tot mai „scurt“.
Ceasul parcă se întoarce,
Legea curge...lumea tace...

Ăsta-i anul străzilor...
Au fost bani pentru popor.
Avem petece de-asfalt...
Autostrăzi la „rang înalt“.
Toate însă cu măsură
Să treci cu maşina-o tură,
Până data viitoare
Să mai pună de-o asfaltare...

Asta-i treaba la români:
Suntem pui- ne credem câini...
Către UE tot lătrăm,
Mâna-ntinsă o muşcăm.
Însă palma noastră mare
O-ntindem fără ruşinare
Însă zice-o vorbă dreaptă:
„După faptă... şi răsplată“.

Adio, Schengen... Adio, dezvoltare.
Pentru conducători- o singură urare_
S-aveţi parte de magie
Într-un an cu sărăcie,
Pe Marte să vă teleportaţi...
Pardon... să fiţi lansaţi.

Acum, în ceas de sărbătoare
La mulţi ani şi la mai mare !
S-aveţi minte-n Parlament
Spor la scris amendament.
Baftă-n public... la mâncat...
Eu vă las... hai, v-am pupat !!!

(28 decembrie 2010)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu