luni, 3 ianuarie 2011

Acum o suta de ani

M-ai cunoscut acum o suta de ani...
Iti mai aduci aminte ?
Cum ne pierdeam pe-alei nebanuite,
Ne petreceam in taina , departe de ochi dusmani.

Acum o suta de ani era fericire.
Simt si-acum parfumul ultimei roze,
Era o poveste, rulau mii de poze.
Ne-am scris nume-n stele pentru nemurire.

Au trecut atatea vieti de prima iubire.
S-au dus atatea ore de sfant amor.
Renasc in suflet cu patima si dor,
Fior si parfum de-a raiului sclipire.

Am strans atatea ganduri in zeci de anotimpuri.
Am consumat din aer doar simplul oxigen...
Mi-am cumparat bilet spfre vesnicul Eden.
Am mirosit parfum din toate gri nimicuri.

Acum o suta de ani nici griji n-aveam.
Iubire respiram, ne hraneam in vii culori.
Tablou de primavara era lumea-ntreaga cu flori,
Pe-alei din poveste timid paseam.

De mana rataceam intre doua lumi.
Atatia ani s-au scurs la granita cu vama.
Acum din amintiri soarbem dor cu teama,
Unde-s zilele cand ne pierdeam nebuni ?

Mai vreau o suta de ani sa sorb din amor.
Mai vreau zeci de ore, ingeri sa-mi cante din cer
Si-n nebunia dulce sa beau scump eter
Departe e secolul sfant si cat mi-e de dor... (30 noiembrie 2010 )

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu