joi, 8 decembrie 2011

Îţi ninge în plete, iubite ...

Îţi ninge în plete, iubite...
Mă ceri şi mă vrei, deopotrivă...
Aproape ţi-e somnul de noapte...
Îţi ninge în plete, iubite...

Dorinţe tresaltă în vene,
Când gânduri vorbesc despre-amor ...
Se scald timide în visuri eterne...
Îţi ninge în plete, iubite ...

Se caută mâinile-n noapte,
Se-ating şi cu dor se-amăgesc...
Simţurile vor de iubire şoapte...
Îţi ninge în plete, iubite.

Îţi ninge în plete, iubite...
Cerul se zbate sălbatic...
Şi frigul pătrunde făptura ...
... hai să ne pierdem în noapte ...

8.12.2011

3 comentarii:

  1. Frumos...

    "Mă ceri şi mă vrei, deopotrivă..."
    ma regasesc in acest vers.

    RăspundețiȘtergere
  2. @Tlaloc: mulţumesc frumos :) Bine aţi venit în mica mea căsuţă virtuală :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Primiti colindul?
    Am plecat sa colindam
    Domn, Domn sa-naltam
    Cand boierii nu-s acasa
    Domn, Domn sa-naltam
    Cand boierii nu-s acasa
    Domn, Domn sa-naltam
    Domn, Domn sa-naltam

    C-au plecat la vanatoare
    Domn, Domn sa-naltam
    Sa vaneze caprioare
    Domn, Domn sa-naltam
    Sa vaneze caprioare
    Domn, Domn sa-naltam
    Domn, Domn sa-naltam

    Caprioare n-au vanat
    Domn, Domn sa-naltam
    Si-au vanat un iepuras
    Domn, Domn sa-naltam
    Si-au vanat un iepuras
    Domn, Domn sa-naltam
    Domn, Domn sa-naltam

    Sa faca din blana lui
    Domn, Domn sa-naltam
    Vesmant frumos Domnului.
    Domn, Domn sa-naltam
    Vesmant frumos Domnuluï
    Domn, Domn sa-naltam
    Domn, Domn sa-naltam

    Sa aveti Sarbatori Fericite! Cu drag, echipa mostwantedblog.org!

    RăspundețiȘtergere