vineri, 25 martie 2011

Clepsidră ....

Timp, opreşte-te o clipă
Să-ţi număr fiecare strop
De fin nisip ce stă-n clepsidră…
Să pot din drumu-mi să mă-ntorc…

Să trec voios pe lângă ore,
Să mă întorc la timpul meu,
Să cern din zilele cu soare
Fiorul dulce-al unui zeu …

Timp, opreşte-te un ceas
S-aleg cum inima îmi cere…
Dorinţele-mi suspină-n glas,
Se zbat blocate între ere …

Să cuget într-un viitor
Visând la ziua ce mi-a fost
Făclie veşnică de dor…
Ce-mi arde-n vene cu un rost ...

Se scurg mai repede acum
Minute, ore fără noimă.
Se pierd amorurile-n drum
Pietre prind de braţe formă …

Dispar grămadă-n clar de noapte
Timide ore dintr-un ceas …
Se-aud sub cer atâtea şoapte …
Cu timpul luptă într-un glas …

Cad pic cu pic frânturi în sticlă …
Timpi tot mai grei nebuni se-adună …
Din fumul alb ce se ridică
Ore-nsemnate cer furtună …

21 martie 2011  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu